سردخانه

سردخانه

سردخانه

سردخانه

درب شیشه ای اتوماتیک

در ورودی های بسیار کم عرض ،بیشترین فضایی که اشغال میکنند از هر طرف فقط ۱۰ سانتیمتر است . درب شیشه ای اتوماتیک فولدینگ یا اتوبوسی به دلیل اینکه دقیقا شبیه درب اتوبوس  عمل میکنند به این نام معروف شده اند .نحوه عملکرد این نوع از دربهای اتوماتیک بوسیله تعداد محدودی بازوی مکانیکی و لولای مخصوص به صورت عرضی حرکت میکنند .
درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی :درب های تلسکوپی دو نوع تلسکوپ عمودی و تلسکوپی  عرضی دارند . دربهای شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی از نوع عرضی و با قیمت مناسبی عرضه میشوند .این نوع دربها از لحاظ بازشو نسبت به درب شیشه ای اتوماتیک اسلایدی در وضعیت بهتری هستند .،زیرا درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی در هر عرض ورودی ،دو سوم ولی درب  شیشه ای اسلایدی یا کشویی نصف عرض دهنه را باز شو میدهد.در دربهای شیشه ای اتوماتیک معمولا دو لت متحرک و یک لت ثابت به کار گیری میشود که گاها در شرایط ویژه از سه و چهار لت متحرک هم استفاده میشود . روش کار درب شیشه ای تلسکوپی به ایه شکل است که یک لت ثابت و دو لت متحرک که سرعت لت کند رو ۵ کیلومتر و سرعت لت تند رو ده کیلومتر در ساعت میبادشد.
قطعات مصرفی در انواع درب اتوماتیک شیشه ای عموما به یک صورت است فقط درب شیشه ای اتوماتیک منحنی یا کرو تفاوت زیادی نسبت به دیگر هم خانواده های خود دارد .
این قطعات عبارتند از :
ریل درب شیشه ای اتوماتیک که از جنس آلومینیوم سخت و با مقطع ضد سایش که در بر گیرنده  تمامی قطعات درب اتوماتیک است . ریل معمولا با رنگ آنادایز (نقره ای) عرضه میشود ولی برحسب سلیقه کارفرما میتوان با تغییر رنگ کوره ای ،آن را با نما و محیط هم سو کرد .
سنسور چشم داخلی وبیرونی ( که دو نوع مختلف با استفاده های متفاوت دارد : چشم BA که به کله عقابی معروف است و عملکردی دایره شکل دارد . نوع دوم سنسور چشم پرده ای است که قیمتی به مراتب بالاتر از BA دارد البته بخاطر عملکرد منحصر به فرد خود که همانطور که از نامش پیداست به صورت خطی عمل میکند و همین نوع عملکرد چشم پرده ای باعث چلوگیری از باز شدن بیهوده متعدد و کمترین هدر رفت انرژی در درب شیشه ای اتوماتیک میشود )

سایبان برقی

سایبان برقی

لذن خوردن یک صبحانه دلچسب در زیر سقف ها و سایبان برقی

این سقف ها و سایبان های متحرک را در هر جایی می توان نصب کرد، کنار استخر، محوطه ی باز رستوران ها و هتل ها، روی تراس ها و زمین های بازی، این سقف ها و سایه بان های متحرک می توانند لذت صرف یک صبحانه با عزیزانمان در فضای باز و گریز از اشعه زیانبار خورشید و یا ضیافت یک شام در زیر نور لامپ های فلورسنت در شب را فراهم آورند.
این سایبان برقی فضایی زیبا و دلنشین را برای صرف نهار، خوردن صبحانه و یا حتی گذران یک بعد از ظهر گرم به دور از اشعهه  های سوزان آفتاب تابستانی را برای شما پدید می آورد که به راحتی نمی توانید از کنار آن گذر کنید.

چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال معمولاً شامل چاپ حرفه ای در تیراژهای کم تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که بوسیله  چاپگرهای لارج فرمت و یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای انجام می‌شود.

چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روشهای سنتی مثل چاپ آفست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه های دیگری که در تهیه پلیت های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم تعداد جبرانن می‌شود.

این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد.صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشینهای چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت،، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت باا  چاپ آفست و حتی پیشی گرفتن از آن است.

در حال حاضر منظور از چاپ دیجیتال در بازار چاپ،عمدتاً چاپ تونری با استفاده از انواع چاپگرهای لیزری حرفه ای بر روی انواع  کاغذ است.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ تقریبا بدون درد و فوق العاده موثر

میکرونیدلینگ تقریبا بدون درد و فوق العاده موثر است میکرونیدلینگ در حجم سلول و افزایش کلاژن و تولید الاستین و در نتیجه پیشگیری از علائم پیری کاربرد دارد.
که این روش قوی ترین راه برای جلوگیری از پیری و جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک است با توانایی خود باعث ایجاد سلول های پوست جدید، فقط بعد از چند جلسه خواهد شد و به طرز محسوسی خطوط ریز و چین و چروک های عمیق در پیشانی را کاهش می دهد. “این یکی از دلایلی است که باعث شده پزشکان میکرونیدلینگ را توصیه کنند، چون قادر به استفاده از خود مکانیسم درمان طبیعی بدن است، بنابراین نتایج بسیار طبیعی است” “همچنین به دلیل حداقل آسیبی که در روش میکرونیدلینگ وجود دارد، پزشکان اغلب از آن به عنوان نگهداری پوست جوان برای افرادی که در حال تلاش برای دفع کردن نشانه هایی از پیری هستند یاد می کنند.
نزدیک به ۱۰۰ درصد از شرکت کنندگان برای آکنه و زخم گزارش بهبود قابل توجه را داشته اند
عوارض جانبی کمتر و آسیب کمتر میکرونیدلینگ در مقایسه با روش درمان لیزر فراکشنال به برتری این روش افزوده است. تنها پس از چند جلسه میکرونیدلینگ ، پوستی روشن و درخشان و شفاف داشته باشید.
میکرونیدلینگ یک راه جدید برای رسیدن به “جوان سازی پوست ، محکم کردن پوست و بازسازی اسکار است.

هاشور ابرو

هاشور ابرو یک آرایش نیمه دائم است به صورت دائم آرایش دائم بین ما ایرانیها جا افتاده است . این روش هاشور بعد از مدتی مابین ۲ تا ۵ سال خودبخود از بین میرود . و گاهی اوقات طولانی تر هم میشود طولانی بودن ماندگاری هاشور ابرو هم مانده به شرایط پوست و شرایط محطی و عوامل دیگر .

در صورتی که شما کاربر گرامی خواهان انجام هاشور ابرو هستید
تاتو و هاشور یک کار را انجام می‌دهند. در واقع هاشور ابرو نوع دیگری از تاتوست ولی پیشنهاد من هاشور است. هاشور از تاتو طبیعی‌تر و زیباتر است.
۱- اصلاح شکل ابروها و قرینه سازی با تکنیک های هاشور ابرو، سایه ابرو و……

۲- ایجاد خط چشم دایمی و خط مژه برای تقویت مژه های کم پشت از طریق هاشور مژه

۳- اصلاح فرم لبها،برجسته سازی و بزرگ کردن لبها،بهبود خط لب پس از ضربه یا جراحی،متعادل سازی لب شکری ها

۴-پاک کردن تاتو های قدیمی همرنگ با پوست شما

۵- تغییر رنگ تاتو های آبی و مشکی و قرمز به رنگهای قهوه ای روشن

۶-از بین بردن جای بخیه روی پوست با روش همرنگ سازی

۷-از بین بردن لک ،ماه گرفتگی و خال های روی پوست زیر نظر پزشک

۸-از بین بردن جای شکستگی داخل ابرو و سر با تکنیک هاشور

۹-از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم و لب و هماهنگ سازی با رنگ پوست صورت